2011. szeptember 21., szerda

VIII.fejezet

Kiléptünk a házunkból. És ebben az évben először megcsapott az őszi szél, ami lefújta a sapimat (igen, ilyenkor nálunk már elég hideg van...) és elvitte. Nyomban után eredtem, és utcákon keresztül kergettem. Hirtelen elkezdett esni az eső, de annyira, hogy alig láttam valamit. Továbbra is futottam a sapim után, Josh a nyomomban..... Éppen át akartam szaladni az egyik úton, amikor dudálást hallottam, és elsötétült előttem a világ.....

..........................................................................Josh.........................................................................................

Amikor kiértünk Miáék házából, hirtelen elkezdett rohadt erősen fújni a szél és felkapta Mia sapkáját. Mia elkezdett rohanni, de egyszer csak eleredt az eső. Csak annyit láttam, hogy Mia kifut az útra, és valaki dudál aztán egy irtó nagyot fékez. Gyorsan odarohantam, megnézni, lett-e valakinek baja. Mia eszméletlenül feküdt a földön és a fejéből ömlött a vér. Aztán felnéztem és láttam a sapkát messze szállni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése