2011. szeptember 15., csütörtök

IV.fejezet

Másnap megint matekkal kezdtünk. Ettől rettegtem már tegnap óta. Visszaadta az üres dogámat és persze a hátulján egy rohadt nagy egyes virított. Óra után odajött hozzám: 
-Mostantól hetente 2× korrepetálni foglak, hogy ne bukj meg, megértettük egymást?-mondta mesterkélt vigyorral az arcán. Valami nem stimmelt vele, de nem mertem ellenkezni. 
-Oké.-válaszoltam és elment.
-Mikor kezdünk?-kiáltottam utána.
-Holnap suli után egy órával a könyvtárban.
Valami nem stimmelt. Olyan furán nézett rám..... De ennél rosszabbra számítottam. A lényeg az, hogy nem bukom meg. Amíg gondolkodtam, odajött Josh (ugye milyen jó név.....?) és ráült a padom szélére.
-Szia Josh!-üdvözöltem. 
-Hello! Mizu van?-kérdezte.
-Egyes lett a dogám és Mr.Johnson korrepetálni fog hetente kétszer.
-Csak ennyi? Komolyan mondom, hogy az elmondásod alapján rosszabbra számítottam.
-Hát én is. Te nagyon fura volt.... Hagyjuk! Biztos csak beképzeltem magamnak!-mondtam mosolyogva.
-Nincs kedved ma is elmenni valahova?-kérdezte. 
-De, persze, ma úgy is ráérek. Hol találkozzunk?
-Mondjuk suli után a lépcsőnél?
-Oké. Az jó lesz.
Eközben odajött hozzánk Noah.
-Te mióta beszélsz ezzel a nyomi gyerekkel?-kérdezte.
-Figyelj Noah! Hagyjad békén! És amúgy is! Beszélnem kell veled!-ordítottam.
-Jó, gyere csak kicsim!
Aztán kimentünk és én belefogtam.
-Meddig akarod még ezt csinálni Noah?
-Miről beszélsz?
-Arról, hogy én se szeretlek már téged, és te se engem, úgy ahogy régen.....
-Nem igaz! Én szeretlek!
-Nem Noah! TUDOM, hogy nem! Úgyhogy vége van! Ne hívjál és ne is keress többet! És főleg ne próbálj kibékíteni, mert tudom, hogy mit tettél!
-Nem, Mia! Ezt nem teheted meg velem!!! Nekem kéne szakítanom veled!
-Ezt azelőtt is megtehetted volna, hogy egy másik csajjal kavarsz!-válaszoltam, és elrohantam.
-Mia!-kiabált még utánam.-De én szeretlek!-ekkor hátrafordultam, és láttam, hogy odamegy hozzá egy csaj és pofon vágja.
-Aúú! Ez fájt!-kiáltotta.
Én pedig mentem vissza a terembe.
Órák után kimentem a suli előtti lépcsőhöz. Josh már ott várt. Együtt elindultunk a kávézó felé. Ott megint órákig beszélgettünk. Haza kísért. Köszönésképpen akartam adni egy puszit az arcára, de a szájára sikrült.
-Ööö..., bocsi! Az arcodra akartam.....-mondtam zavartan.
-Nem baj! Jól esett!-és ő is adott egy puszit az én számra.............
-Na jól van! Akkor én megyek is!-köszöntem el.-Jóéjt!
-Neked is!-és elindult hazafele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése