2011. szeptember 18., vasárnap

VI.fejezet

Lefeküdtem aludni. Sokáig nem bírtam elaludni, és a telómat babráltam. Állítgattam a háttérképemet, a témámat és a csengőhangomat. A felvételeim között találtam egy teljesen újat. Meghallgattam, és az egész "korrepetálás" rajta volt. Felsikoltottam, de erre bejött az anyukám, megkérdezni, hogy mi történt. Úgy tettem, mintha csak egy bogár szállta volna meg a szobámat, és kinyitottam az ablakom, ami egy fa mellett volt. Anyukám kiment és én egy hirtelen ötlettől vezényelve kimásztam az ablakon, rá a fára, és azon le. Gyorsan átrohantam Josh-hoz a legrövidebb úton, és a mobilomat is magammal vittem. Becsöngetni nem mertem, ezért felhívtam mobilon.
-Úristen! Tudod milyen késő van?-hallottam az álmos hangját.
-Igen, tudom! Nézz ki az ablakon!
Ő kinézett, és erre integettem neki.
-Gyere le halkan, és nyiss ajtót!-mondtam, és lecsaptam a telefont.
3 perc múlva leért, halkan kinyitotta az ajtót, és felvitt a szobájába.
-Te meg mi a francot keresel itt?-kérdezte halkan.
-Figyelj! Amikor Mr.Johnson "korrepetált", a mobilom véletlenül megnyomódott, és felvette az egészet. Nézd! Elővettem a telóm és megmutattam neki a felvételt.
-Mia! Ez marha jó! Holnap délután elkísérlek a rendőrségre, és ott feljelentheted Mr.Johnson-t!-ujjongott.
-De Josh! Ez nem olyan egyszerű! Holnap megint korepre kell mennem!
-Majd megoldom valahogy!-suttogta titkozatosan.-De most menj, mielőtt a szüleid észreveszik, hogy kiszöktél!
-Oké!-mondtam, és elindultunk lefele.
Az ajtóban megálltam és átöleltem. Josh eltolt magától, és mélyen a szemembe nézett. Az arca egyre közelített az enyémhez. Már majdnem megcsókolt, amikor a kapu lámpa felkapcsolt, és Josh mögött az ajtóban ott állt az apja....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése