2011. szeptember 15., csütörtök

I.fejezet

-Jó voltál Mia!-ordította valaki amikor kiléptünk a tesi terem ajtaján.
-Jó volt a passzod Mia!-kiabálta más.
-Ügyi voltál!-hallottam mögülem egy édes hangot. Megfordultam és a barátom állt előttem.
-Juj köszi!-válaszoltam és nyomtam egy puszit a szájára.-Akkor matekon találkozunk.
-Oké! Kíváncsi vagyok, hogy milyen az új tanár....
-Igen, én is :)
Aztán Noah (a barátom) elsétált a fiú öltöző felé.
Én is követtem a példáját, persze én a lány öltözőbe mentem. XD
Miközben vettem fel a ruhámat, elgondolkodtam. Nekem tényleg minden napom ilyen a suliban. Amióta felsős lettem, azóta és vagyok a legmenőbb csaj a suliban. A fiúk imádnak, a lányok meg tudnának ölni az irigységtől, ha nem félnének a  következményektől. De nehogy azt higgyétek, hogy holmi hülye, szőke liba vagyok! Na ne! Először is: általában minden tantárgyból jó vagyok, a matekot kivéve. Másodszor is: barna hajam van. Harmadszor pedig: a libák fehérek és dagadtak, nekem pedig kreol a bőröm és rohadt jó alakom van. Ezért is beszél velem minden fiú, aki pedig nem, az messziről bámul. És ezért van NEKEM a legjobb pasim a világon! Noahval már egy éve járunk. Jövő héten lesz az évfordulónk. Elvisz vacsorázni valami jó étterembe. Már alig várom!
Amíg gondolkodtam, azalatt fel is öltöztem és elindultam a termünkbe. Pont a tanár előtt estem be az ajtón, mert még letussoltam, hajat mostam, szárítottam és kivasaltam. Emellett még kisminkeltem magamat és a boka csizmámat is elég nehézkesen sikerült felvennem (kicsit nyomja a lábam, de a szépségért szenvedni kell!).
Gyorsan ledobtam magam a helyemre és elővettem a cuccaimat. Ekkor lépett be a tanár. KB. 23 éves lehetett, barna kusza hajjal és kék szemekkel. Elmondta, hogy most fog először tanítani és, hogy nagyon izgul, és megkért minket, hogy mutatkozzunk be. Sorba mentünk az osztályon, aztán hozzám értünk. Elmondtam a nevem, a hobbim (tánc és shoppingolás) és, hogy hogy megy a matek. Sajnos rosszul, és ezt őszintén el is mondtam neki. Láttam rajta, hogy nagyon bír engem, és egyre többször pillantgatott felém. Mit akarhat tőlem?-kérdeztem magamtól.
2 perc múlva kicsöngettek és Noahval kézen fogva kimentünk az udvarra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése